Електронна бібліотека НАПН України
- » Формування інтерпретаційних умінь молодших підлітків у процесі текстуальної роботи з...
- » Проблема безпеки і підліткових суїцидів у просторі медіанасилля й маніпуляцій
- » Електронна будова органічних речовин: дидактичні матеріали
- » Результати онлайн-опитування «Готовність і потреби вчителів щодо використання цифрових...
- » Статистичні сервіси «Електронної бібліотеки НАПН України»
- » Електронний ресурс «Видатні педагоги України та світу» як форма представлення...
- » Некролог як джерело педагогічної біографістики
- » Відображення біографії Василя Сухомлинського у матеріалах міжнародних та всеукраїнський...
- » Постать О.Г. Барвінського у електронному інформаційно-бібліографічному ресурсі «Видатні...
- » Практика професійного розвитку науково-педагогічних працівників у закордонних...
- » Професійний розвиток науково-педагогічних працівників: бачення перспективи (за...
- » Сучасна модель розвитку лідерської компетентності педагогічних працівників професійної...
- » Розвиток науково-методичної компетентності педагогічних працівників ЗП(ПТ)О у системі...
- » Дидактичні умови індивідуалізації навчання в закладах загальної середньої освіти
- » Публікації наукових співробітників Інституту цифровізації освіти НАПН України
- » Програма підвищення кваліфікації «Модернізація сучасної педагогічної освіти» (для...
- » Особливості змісту і організації профільного навчання технологій інженерно-технічного...
- » Профільне навчання технологій інженерно-технічного спрямування: особливості змісту
- » Інформаційний компонент змісту курсу за вибором «Біологічні системи»
- » Проблеми соціалізації дітей і молоді в умовах інформаційної війни
- » Training of pedagogues of boarding schools for education of mercy among primary school...
- » Зміст, основні характеристики організаційної культури освітніх організацій та її...
- » Роль внутрішньоорганізаційного підприємництва в реалізації концепції «Нова українська...
- » Теорія і практика управління страхом в умовах бойових дій
- » Експірієнс-технології професійного розвитку педагогів у відкритому університеті