Record Details

Результати онлайн-опитування «Готовність і потреби вчителів щодо використання цифрових засобів та ІКТ в умовах карантину: січень-лютий 2022» аналітичний звіт

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/730808/
 
Title Результати онлайн-опитування «Готовність і потреби вчителів щодо використання цифрових засобів та ІКТ в умовах карантину: січень-лютий 2022» аналітичний звіт
Results of the online survey "Readiness and needs of teachers for the use of digital tools and ICT in quarantine: January-February 2022" analytical report
 
Creator Овчарук, О.В.
Іванюк, І.В.
 
Subject 004.77 General networking applications and services
373 Kinds of school providing general education
 
Description Представлено аналіз результатів всеукраїнського онлайн опитування, проведеного вченими Інституту цифровізації освіти НАПН України у період з 25 січня по 25 лютого 2022 р., спрямованого на з’ясування стану готовності освітян до використання цифрових засобів для забезпечення дистанційного навчання учнів, підготовки та проведення освітніх заходів вчителями закладів загальної середньої освіти, їхніх потреб та освітніх ресурсів, електронних засобів навчання, що користуються найбільшим попитом. Наведено узагальнені дані результатів самооцінювання педагогічними працівниками їхньої цифрової компетентності. Надано висновки, що сприятимуть використанню результатів опитування органами управління освітою, закладами та установами з підвищення кваліфікації вчителів, закладами загальної середньої освіти, науковими установами та інших зацікавленими сторонами при організації необхідних заходів, реалізація яких сприятиме успішному використанню ІКТ та здійсненню дистанційного навчання.
An analysis of the results of the all-Ukrainian online survey conducted by scientists of the Institute for Digitalisation of Education of the NAES of Ukraine in the period from January 25 to February 25, 2022 is aimed at determining the readiness of educators to use digital tools general secondary education institutions, their needs and educational resources, e-learning tools that are most in demand. The generalized data of results of self-assessment by pedagogical workers of their digital competence are given. Conclusions are provided that will facilitate the use of survey results by education authorities, teacher training institutions and institutions, general secondary education institutions, research institutions and other stakeholders in organizing the necessary activities, the implementation of which will promote the successful use of ICT and distance learning.
 
Publisher ІЦО НАПН України
 
Date 2022
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/730808/1/%D0%90%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%B7%D0%B2%D1%96%D1%82%20%D0%9E%D0%BF%D0%B8%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%B2%202022%20fin.pdf
Овчарук, О.В. (orcid.org/0000-0001-7634-7922 <http://orcid.org/0000-0001-7634-7922>) and Іванюк, І.В. (orcid.org/0000-0003-2381-785X <http://orcid.org/0000-0003-2381-785X>) (2022) Results of the online survey "Readiness and needs of teachers for the use of digital tools and ICT in quarantine: January-February 2022" analytical report ІЦО НАПН України, м. Київ, Україна.