- » Семінарське заняття як інтегральна форма організації самостійної навчальної діяльності...
- » Про джерела символіки текстів Лесі Українки й Тодося Осьмачки
- » Історико - філософський аналіз тенденцій розвитку системи професійно-технічної освіти...
- » Методичні основи запровадження кейсової технології у навчальний процес
- » Методика застосування ігрових технологій у розвитку професійної культури викладачів...
- » Розвиток методичної компетенції як складової професійно-педагогічної компетентності...
- » Педагогічне мовлення як важлива складова професійної культури викладача спеціальних...
- » Психологія гендерної взаємодії персоналу організацій
- » Диалог как пространство психологической помощи человеку в открытии высокого жизненного...
- » Зміст навчального матеріалу спецкурсу «Хмарні інформаційно-аналітичні технології у...
- » Педагогічний професіоналізм як інтегративне особистісно-діяльнісне новоутворення...
- » Інформаційний бюлетень №1 2016
- » Досвід діяльності Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О....
- » Теоретичні основи професійної підготовки майбутнього вчителя української мови і літератури
- » Творчість Лесі Українки в науковій інтерпретації М. Драй-Хмари
- » Лірика Лесі Українки в перекладах англійською Ґледіс Еванс
- » Вимоги до професійної підготовки вчителя фізики в умовах особистісно-орієнтованого...
- » Модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до класного керівництва
- » Проблема формування кваліфікованого читача в методиці викладання зарубіжної літератури...
- » Способи номінації особи у драматичних творах Лесі Українки (спроба дискурсивного підходу)
- » Проблеми культурного колоніалізму в драматичній поемі Лесі Українки “Оргія”
- » Психолого-педагогічні засади вивчення старшокласниками літературного краєзнавства у...
- » Контекст традиції і трагедійний жанр Лесі Українки
- » Ігрові аспекти аналізу драматичних творів ("Одержима" Лесі Українки)
- » Шляхи виховання духовних цінностей особистості у творчій спадщині Івана Огієнка