Record Details

Методика застосування ігрових технологій у розвитку професійної культури викладачів спеціальних дисциплін будівельного профілю

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/165930/
 
Title Методика застосування ігрових технологій у розвитку професійної культури викладачів спеціальних дисциплін будівельного профілю
Методика применения игровых технологий в развитии профессиональной культуры преподавателей специальных дисциплин строительного профиля
Method of use of gaming technology in the development of professional culture of special disciplines construction profile of teachers
 
Creator Михнюк, М.І.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
69 Building (construction) trade. Building materials. Building practice and procedure
 
Description У даній статті розглядається методика ігрових технологій, що застосовуються у міжкурсовий період підвищення кваліфікації викладачів спеціальних дисциплін будівельного профілю з метою вдосконалення їх професійно­педагогічної діяльності.
В данной статье рассматривается методика игровых технологий, применяемых в междукурсовой период повышения квалификации преподавателей специальных дисциплин строительного профиля с целью совершенствования их профессионально-­педагогической деятельности.
In this paper the method of gaming technology used in the course period between the training of teachers of
special subjects building structure in order to improve their professional and educational activities.
 
Publisher Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/165930/1/Mir_2015_2_15.pdf
- Михнюк, М.І. (2015) Method of use of gaming technology in the development of professional culture of special disciplines construction profile of teachers Молодь і ринок, 2 (121). pp. 66-70.