- » Сучасні напрями науково-педагогічних досліджень в галузі освітніх...
- » Aктуальні педагогічні дослідження в галузі освітніх інформаційно-комунікаційних технологій
- » Концептуальна модель планово-фінансових показників для інформаційної системи в НАПН...
- » Про розвиток інтелектуальної сфери в контексті інформатизації сучасної освіти України
- » Особливості організації Сьомого всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор»
- » Проведення Всеукраїнського Інтернет-конкурсу «Вчитель-новатор» в Мережі партнерство в...
- » Залучення світового досвіду підготовки вчителів-професіоналів до інноваційних програм...
- » Ком’пютерні технології для розвитку учнів та вчителів
- » Критерії зовнішнього оцінювання якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання
- » Деякі питання побудови та застосування стандартів ІКТ компетентностей учнів, вчителів,...
- » Проектування, створення та використання навчальних мультимедійних презентацій як...
- » ??????????? ?????? ???????? ??????, ?? ???????? ???????? ?????????, ? ?????????????...
- » Програма Intel® «Шлях до успіху»
- » Дистанційне навчання школярів – можливості та проблеми
- » Впровадження компютерно-орієнтованого елективного курсу з допрофільної підготовки...
- » Сьомий Всеукраїнський Інтернет-конкурс «Вчитель-новатор» на сайті «Мережа партнерство в...
- » Теоретико-методологічні основи застосування ІКТ в процесі вивчення суспільствознавчих...
- » Стратегія впровадження ІКТ в цикл суспільствознавчих дисциплін в школі Великої Британії
- » IKT у предметах суспільствознавчого циклу в школі США: аспект стандартизації
- » Використання ІКТ у викладанні суспільствознавчих дисциплін у зарубіжній школі
- » Вимоги до автоматизації обробки планово-фінансових документів в інформаційній системі...
- » Особливості контрольно-оцінювальної діяльності старшокласників в комп’ютерно...
- » ????????????? ??????????? ???????????? ?????????? ???????????? ???????? ???????? ?...
- » ???????? ?????? ?????????????? ????????
- » ???????? ?????????????-?????????????? ??????????? ??????????? ????????????????:...