- » Проблема педагогічної майстерності вчителя в умовах інклюзивної освіти
- » Комунікативна діяльність у структурі свідомості і самосвідомості: феноменологія і...
- » Рефлексійний компонент усвідомленої комунікативної діяльності дошкільника із типовим та...
- » Кафедрі інформатики та прикладної математики Криворізького державного педагогічного...
- » Формування шанобливості у старших дошкільників до однолітків у дошкільному навчальному...
- » Систематизація технологій вітруалізації
- » Проблема гуманізації та гуманітаризації освіти у поглядах академіка С.Гончаренка
- » Критерії систематизації дисертаційних досліджень наукової школи С.Гончаренка
- » Синергетичний та акмеологічний аспекти формування професійної компетентності студентів
- » Досвід застосування ІКТ у профілактично-лікувальних цілях у дошкільному навчальному...
- » Адаптація дітей вимушених переселенців до нових умов поселення: реалії сьогодення
- » Cтратегія гейткіпінгу і технології її реалізації у соціально-педагогічній підтримці...
- » ВІДГУК офіційного опонента Вознюка Олександра Васильовича на дисертацію Прийми Сергія...
- » ВІДЗИВ ОФІЦІЙНОГО ОПОНЕНТА кандидата педагогічних наук, доцента Вознюка Олександра...
- » ВІДГУК офіційного опонента, кандидата педагогічних наук, доцента Вознюка Олександра...
- » Фундаментальные научно-философские и личностные смыслы бытия
- » Концептуализация холистической педагогической парадигмы
- » Резонансная парадигма современной науки
- » Обобщающие модели универсальной парадигмы развития
- » Мифы современного образования
- » Мораль и выгода: гармония или противостояние
- » Научный анализ проблемы «конца света»
- » Достаточно общая теория влияния/управления
- » Aggression and health: an attempt at conceptual integrating these phenomena
- » Діахронічний метод як засіб обгрунтування періодизації розвитку дошкільних навчальних...