Record Details

Рефлексійний компонент усвідомленої комунікативної діяльності дошкільника із типовим та затриманим розвитком

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710430/
 
Title Рефлексійний компонент усвідомленої комунікативної діяльності дошкільника із типовим та затриманим розвитком
Reflexive component of conscious communicative activity of preschooler with typical and delayed development
 
Creator Омельченко, Ірина Миколаївна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
 
Description У тезах з’ясувано специфіку ґенези рефлексійного компонента комунікативної діяльності в дошкільному віці. Визначено та теоретично обґрунтувано необхідність дослідження інтрасуб’єктного та парасоціального стосунку Я з Іншим (улюбленою іграшкою, уявним партнером,анімаційним персонажем) та визначено психологічні механізми його
реалізації.
The theses reveal the specifics of the genesis of the reflective component of communicative activity in preschool age. It is determined and theoretically substantiated the necessity of the study of the intersubjective and parasocial relationship between Me and the Other (a favorite toy, an imaginary partner, an animation character), and the psychological mechanisms of his
realization.
 
Publisher ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710430/1/tezy_2018_%D0%9E%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%8F%D1%81-%D0%A5%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD.pdf
- Омельченко, Ірина Миколаївна (orcid.org/0000-0003-2021-7453 <http://orcid.org/0000-0003-2021-7453>) (2018) Reflexive component of conscious communicative activity of preschooler with typical and delayed development In: Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень – Тези IІ міжнародної науково-практичної конференції (21 березня 2018 року, м.Переяслав-Хмельницький) ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», м.Переяслав-Хмельницький, Україна, pp. 229-233.