Формування шанобливості у старших дошкільників до однолітків у дошкільному навчальному закладі
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/710417/
|
|
Title |
Формування шанобливості у старших дошкільників до однолітків у дошкільному навчальному закладі
Формирование почтительности у старших дошкольников к ровестникам в дошкольном учебном учреждении Formation of respect for the older preschoolers to peers in preschool educational institutions |
|
Creator |
Васильєва, С.А.
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance 37.09 Organization of instruction |
|
Description |
У статті висвітлено експериментальну модель виховання шанобливості старших дошкільників до однолітків у дошкільному навчальному закладі, до якої ввійшли: комплексна робота з дітьми старшого дошкільного віку зокрема, використання гри, комунікації, предметно-перетворювальної діяльності, які введено до навчальних занять, обов’язкової роботи з дітьми поза навчальними заняттями та роботи батьків із дітьми вдома; робота з вихователями та батьками. Уточнено поняття шанобливість як духовно-моральне ставлення, яке проявляється в поєднанні прихильності та вдячності старшого дошкільника до однолітка; дію принципів особистісної орієнтації та суб’єкт-суб’єктної взаємодії, механізму розвитку самосвідомості старшого дошкільника у контексті нашого дослідження; впровадження інноваційної технології (рефлексивно-експліцитний метод за І. Бехом) та авторську казку як засоби формування шанобливості у старших дошкільників до однолітків у дошкільному навчальному закладі.
В статье представлено экспериментальную модель воспитания почтительности старших дошкольников к ровесникам в детском учебном учреждении, в которую вошли: комплексная работа с детьми старшего дошкольного возраста, а именно, использование игры, коммуникации,предметно-преобразующей деятельности, которые введены в учебные занятия, обязательную работу с детьми вне учебных занятий и работа родителей с детьми дома, работа с воспитателями и родителями.Уточнено понятие почтительность как духовно-моральное отношение, которое проявляется в благосклонности и благодарности старшего дошкольника к равеснику; дейсвие принципов личностной ориентации и субьект-субьектного взаимодействия, механизм развития самосознания старшего дошкольника в контексте нашего исследования; внедрение инновационной технологии (рефлексивно-єксплицитный метод И. Д. Беха) и авторской сказки как способов формирования почтительности у старших дошкольников к ровесникам в дошкольном учебном учреждении In the article the experimental model of education piety older preschoolers to peers in preschool educational institution, which includes: comprehensive work with children preschool age in particular, the use of games, communication, object-reform activities, which are incorporated in the training sessions, mandatory work with children outside the training sessions and the work of parents with children at home; work with teachers and parents. Specified notion of deference as a spiritual and moral attitude, which manifests itself in a combination of benevolence and gratitude to the senior preschool child to peers; conducting principles of personal orientation and subject-subject interaction, the mechanism of development of consciousness of the senior preschool child in the context of our study; introduction of innovative technologies (reflexive-explicit method of I. Beсh) and authorial tale as means of formation of deference to the senior preschool children to peers in preschool education. |
|
Publisher |
ТОВ "Нілан-ЛТД"
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/710417/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%E2%84%96%206.%20PDF.pdf
- Васильєва, С.А. (orcid.org/0000-0002-0452-4835 <http://orcid.org/0000-0002-0452-4835>) (2015) Formation of respect for the older preschoolers to peers in preschool educational institutions Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія (43). pp. 91-96. ISSN ІSBN 978-966-2770-30-8 |
|