Record Details

Формування шанобливості у старших дошкільників до однолітків у дошкільному навчальному закладі

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710417/
 
Title Формування шанобливості у старших дошкільників до однолітків у дошкільному навчальному закладі
Формирование почтительности у старших дошкольников к ровестникам в дошкольном учебном учреждении
Formation of respect for the older preschoolers to peers in preschool educational institutions
 
Creator Васильєва, С.А.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
37.09 Organization of instruction
 
Description У статті висвітлено експериментальну модель виховання шанобливості старших дошкільників до однолітків у дошкільному навчальному закладі, до якої ввійшли: комплексна робота з дітьми старшого дошкільного віку зокрема, використання гри, комунікації, предметно-перетворювальної діяльності, які введено до навчальних занять, обов’язкової роботи з дітьми поза навчальними заняттями та роботи батьків із дітьми вдома; робота з вихователями та батьками. Уточнено поняття шанобливість як духовно-моральне ставлення, яке проявляється в поєднанні прихильності та вдячності старшого дошкільника до однолітка; дію принципів особистісної орієнтації та суб’єкт-суб’єктної взаємодії, механізму розвитку самосвідомості старшого дошкільника у контексті нашого дослідження; впровадження інноваційної технології (рефлексивно-експліцитний метод за І. Бехом) та авторську казку як засоби формування шанобливості у старших дошкільників до однолітків у дошкільному навчальному закладі.
В статье представлено экспериментальную модель воспитания почтительности старших дошкольников к ровесникам в детском учебном учреждении, в которую вошли: комплексная работа с детьми старшего дошкольного возраста, а именно, использование игры, коммуникации,предметно-преобразующей деятельности, которые введены в учебные занятия, обязательную работу с детьми вне учебных занятий и работа родителей с детьми дома, работа с воспитателями и родителями.Уточнено понятие почтительность как духовно-моральное отношение, которое проявляется в благосклонности и благодарности старшего дошкольника к равеснику; дейсвие принципов личностной ориентации и субьект-субьектного взаимодействия, механизм развития самосознания старшего дошкольника в контексте нашего исследования; внедрение инновационной технологии (рефлексивно-єксплицитный метод И. Д. Беха) и авторской сказки как способов формирования почтительности у старших дошкольников к ровесникам в дошкольном учебном учреждении
In the article the experimental model of education piety older preschoolers to peers in preschool educational institution, which includes: comprehensive work with children preschool age in particular, the use of games, communication, object-reform activities, which are incorporated in the training sessions, mandatory work with children outside the training sessions and the work of parents with children at home; work with teachers and parents. Specified notion of deference as a spiritual and moral attitude, which manifests itself in a combination of benevolence and gratitude to the senior preschool child to peers; conducting principles of personal orientation and subject-subject interaction, the mechanism of development of consciousness of the senior preschool child in the context of our study; introduction of innovative technologies (reflexive-explicit method of I. Beсh) and authorial tale as means of formation of deference to the senior preschool children to peers in preschool education.
 
Publisher ТОВ "Нілан-ЛТД"
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710417/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%E2%84%96%206.%20PDF.pdf
- Васильєва, С.А. (orcid.org/0000-0002-0452-4835 <http://orcid.org/0000-0002-0452-4835>) (2015) Formation of respect for the older preschoolers to peers in preschool educational institutions Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія (43). pp. 91-96. ISSN ІSBN 978-966-2770-30-8