Електронна бібліотека НАПН України
- » Перевірка знань у процесі дистанційного навчання фізики
- » Українські соціальні мережі в навчально-виховному процесі
- » Образ Я у контексті профілактики девіайцій серед неповнолітніх в умовах воєнного стану
- » Попередження посттравматичних стресових розладів у дітей засобами арттерапії
- » Актуальні кластери Інформаційно-аналітичного супроводу цифрової трансформації освіти:...
- » Науково-інформаційна діяльність провідних освітянських бібліотек – 2023
- » Стресогенний вплив як фактор деформації ціннісних орієнтацій підлітків
- » Соціально-психологічні основи профілактики девіантної поведінки дітей підліткового віку
- » Психологія управління освітньою діяльністю і конфліктологія. Робоча програма навчальної...
- » Застосування принципів FAIR для збереження дослідницьких даних в контексті концепції...
- » Квест-технології як засіб розвитку фахової компетентності педагога закладу професійної...
- » Психологічний супровід подолання антиінноваційних бар’єрів у педагогічних працівників
- » Проектно-технологічна діяльність в освітньому середовищі закладу професійної освіти:...
- » Архітектура професійної діяльності: управління змінами: електронний навчальний курс
- » Інноваційні технології в роботі педагога закладу професійної освіти: електронний...
- » Освіта під звуки сирен
- » Імплементація нової редакції Українського правопису у фаховому спілкуванні педагога...
- » «Розвиток психічної саморегуляції як чинник успішної навчальної діяльності здобувачів...
- » Організація профорієнтаційної роботи в закладі професійної освіти: електронний...
- » Промоція цифрового добробуту як інноваційна стратегія підтримання здорового способу...
- » Історичний досвід розвитку та запровадження профільного навчання в шкільну освіту...
- » Правила безпеки та можливості отримання допомоги в період конфлікту в Україні
- » Психолого-педагогічна робота з дітьми, схильними до прояву девіантної, делінквентної...
- » Програма освітньої діяльності та спецкурс курсів підвищення фахової кваліфікації...
- » Роль методологічних підходів у підготовці майбутніх фахівців народних художніх промислів