Психологічний супровід подолання антиінноваційних бар’єрів у педагогічних працівників
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/737249/
http:// - |
|
Title |
Психологічний супровід подолання антиінноваційних бар’єрів у педагогічних працівників
Psychological support for overcoming anti-innovation barriers among teaching staff |
|
Creator |
Горленко, В.М.
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
3 Social Sciences 37 Education 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті акцентовано увагу на подоланні антиінноваційних бар'єрів, зокрема на внутрішніх - психологічних. Наведені типи психологічних бар'єрів активного неприйняття нововведень. Систематизовано методики діагностики внутрішніх психологічних/особистісних) станів педагогів, які дозволяють визначити рівень вираженості антиінноваційних/психічних бар’єрів за сферами особистості. Особливе місце в груповій роботі з профілактики і подоланні антиінноваційних бар’єрів займають корекційнорозвивальні заходи. Найбільш поширеним і ефективним засобом реалізації цього напрямку є тренінг. У праці надано характеристику тренінгу внутрішньої мотивації, тренінгу емоційної компетентності, тренінгу особистісного зростання. The article focuses on overcoming anti-innovation barriers, in particular on internal - psychological ones. Types of psychological barriers to active rejection of innovations are given. Methods of diagnosing the internal psychological/personal) states of teachers are systematized, which allow to determine the level of expression of anti-innovation/mental barriers by personality spheres. Corrective and developmental measures occupy a special place in group work on prevention and overcoming anti-innovation barriers. The most common and effective means of implementation there is training in this direction. The work provides a description of internal motivation training, emotional competence training, and personal growth training. |
|
Publisher |
Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
|
|
Date |
2022
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/737249/1/Nauk_metod_osnovy_psykhol_suprovodu_diialnosti_vchytelia_v_umovakh_reform_osvity_%28diahnostyka_korektsiia%29%20%281%29-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8B-2.pdf
- Горленко, В.М. (orcid.org/orcid.org/0000-0003-3963-4804 <http://orcid.org/orcid.org/0000-0003-3963-4804>) (2022) Psychological support for overcoming anti-innovation barriers among teaching staff Науково-методичні основи психологічного супроводу діяльності вчителя в умовах реформування освіти (діагностика і корекція). pp. 37-53. |
|