Електронна бібліотека НАПН України
- » Психолого-педагогічні засади формування особистості у позашкільному навчальному закладі
- » Австралійські та Українські підходи до полікультурної освіти майбутніх учителів
- » Гуманізація неперервної професійно-художньої освіти
- » Теоретичні і методичні засади професійного навчання у закладах профтехосвіти художнього...
- » Основні тенденції організаційного розвитку освітніх організацій традиційного та...
- » The development of theory and methods of using cloud-based information and...
- » Інформаційно-комунікаційні технології в шкільній бібліотеці
- » До проблеми безпечного інформаційно-цифрового навчального середовища: досвід Нідерландів
- » Картина світу та її формування у дошкільників засобами живопису
- » Збірник завдань у форматі PISA для розвитку читацької грамотності учнів. Частина 1
- » Збірник завдань у форматі PISA для розвитку читацької грамотності учнів. Частина 3
- » A meta-analysis of the most influential factors of the virtual reality in education for...
- » Selection of digital tools for organizing students' group work in distance education
- » Web-oriented encyclopedic edition as a tool for dissemination of verified knowledge in...
- » Підготовка майбутніх вчителів до формування культури екологічної поведінки школярів
- » Корекційно - розвивальна робота як напрям розвитку саморегуляції дезадаптованих...
- » Вплив психічних станів учнів на процес адаптації першокласників
- » Розвиток змісту початкової освіти (40–80-ті роки ХХ століття)
- » Содержание школьного образования как состовляющая педагогической системы В.Сухомлинского
- » Діти з поведінковими відхиленнями: співпраця практичного психолога та ПМПК
- » Індивідуальне навчання – не альтернатива спеціальній школі-інтернату
- » Інклюзивна освіта і перспективи подолання невстигання у загальноосвітній школі
- » Staatlich-gesellschaftliche Leitung des Bildungswesens im Kontext des Aufbaus der...
- » Verwaltungskultur im Kontext des Aufbaus der Informationsgesellschaft in der Ukraine
- » Спілкування психолога з населенням через ЗМІ: режим діалогу