Електронна бібліотека НАПН України
- » Методичні прийоми використання підручника «Кулінарія. 11 клас» під час формування у...
- » Становлення ціннісних орієнтацій дітей дошкільного віку в сучасному соціокультурному...
- » Міждисциплінарність у проектуванні підручника для вищої школи
- » Продовження наукових традицій В. Котирло в сучасній діяльності лабораторії психології...
- » Відображення проблеми ціннісних орієнтацій дитини дошкільного віку у сучасній теорії...
- » Формування комунікативної компетентності учнів сільської школи засобами підручника з...
- » Робота з дитячою книжкою у структурі читацької діяльності учнів 1–2 класів
- » Перспективи розвитку понятійного апарату підручників для 6 і 7 класів шляхом...
- » Основні концептуальні підходи до створення особистісно зорієнтованого підручника з...
- » Ціннісні орієнтації дитини: тенденції розвитку
- » Формування пізнавальної спрямованості дошкільників на оточуючу дійсність
- » Вивчення ставлення дітей старшого дошкільного віку до навколишнього світу
- » Прояви активно-пізнавального ставлення дітей до оточення у запитаннях до дорослих
- » Розвиток і тренування розумових функцій як фактор оптимізації професійної діяльності
- » Особливості акмеологічного розвитку у професійній діяльності
- » Мотиваційні та конфліктологічні чинники професійного становлення студентів-психологів
- » Проблеми розвитку професійної мотивації та конфліктної компетентності у студентів...
- » Особливості нейродинамічних та мотиваційних показників студентів-медичних психологів
- » Вплив емоційного вигорання на нейродинамічні характеристики та професійну мотивацію...
- » Modernization of vocational education in Ukraine: scientific and methodological basis
- » К вопросу о методологии педагогических исследований
- » Особливості підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до роботи в сучасній...
- » Психологія мотивації учіння майбутніх фахівців: системно-синергетичний підхід
- » Особливості використання рефлексії на уроках іноземної мови у старшій (профільній) школі
- » Діалого-культурологічні детермінанти професійної ідентичності сучасної особи