Record Details

Особливості підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до роботи в сучасній профільній школі

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/4649/
 
Title Особливості підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до роботи в сучасній профільній школі
 
Creator Полонська, Тамара Костянтинівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
81 Linguistics and languages
 
Description Запровадження профільного навчання в старшій школі та вимоги Болонської конвенції до вищої освіти висувають нові завдання перед сучасним учителем. У статті аналізуються окремі вимоги до теоретичної та практичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у вищому навчальному закладі України для роботи в профільній школі.
Внедрение профильного обучения в старшей школе и требования Болонской конвенции к высшему образованию выдвигают новые задачи перед современным учителем. В статье анализируются некоторые требования к теоретической и практической подготовке будущего учителя иностранного языка в высшем учебном заведении Украины для работы в профильной школе.
Introduction of profile teaching in senior school and requirements of the Bologna convention to higher education make new tasks to a modern teacher. Some requirements to theoretical and practical training of a future foreign languageteacher in higher educational establishment of Ukraine for his work in profile school are analyzed in this article.
 
Publisher Гнозис
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/4649/1/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D1%81_%D0%BA%D0%B05.pdf
- Полонська, Тамара Костянтинівна (2013) Особливості підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до роботи в сучасній профільній школі Вища освіта України в контексті інтеграції до європейського освітнього простору: гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т ім. Григорія Сковороди, 9 (42). pp. 488-496.