Record Details

Психологія мотивації учіння майбутніх фахівців: системно-синергетичний підхід

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/4651/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/4651
 
Title Психологія мотивації учіння майбутніх фахівців: системно-синергетичний підхід
Psychology of learning motivation of future specialists: the systemic and synergetic approach
Психология мотивации учения будущих специалистов: системно-синергетический подход
 
Creator Сердюк, Л.З.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Монографія присвячена актуальній проблемі сучасної пси-хології – проблемі мотивації учіння майбутніх фахівців, яка розглядається в руслі системно-синергетичного підходу. Представлено обґрунтування системно-рівневої організація мотивації учіння та методичного забезпечення її діагностики й оптимізації. Викла-дено, визначену в процесі емпіричних досліджень, структуру та динаміку системно-рівневої організація мотивації учіння студентів, а також емпіричне розкриття мотивації учіння як холістичного та синергетичного феномену. Отримані результати покладені в основу авторської моделі забезпечення розвитку мотивації саморозвитку та професійного становлення майбутнього фахівця.
Монографія може становити інтерес для науковців, які займаються проблемою мотивації, практичних психологів, викладачів та керівних працівників вищої освіти, аспірантів.
The monograph discusses the important issue of modern psychology - learning motivation of future specialists that is examined in line with the systemic and synergetic approach. Systemic leveled organization of learning motivation is substantiated and methodological support for its diagnosis and optimization is presented. The structure and dynamics of the systemic leveled organization of students’ learning motivation are defined under our empirical research are presented together with empirical disclosure of learning motivation as a holistic and synergetic phenomenon. The presented results form the basis of an author's model of self-motivation development and professional formation of future specialist.
The book would be of interest for researchers studying motivation, applied psychologists, university lecturers and managers, post-graduate students.
Монография посвящена актуальной проблеме современной психологии - проблеме мотивации учения будущих специалистов, которая рассматривается в русле системно-синергического подхода. Представлено обоснование системно-уровневой организация мотивации учения и методического обеспечения ее диагностики и оптимизации. Изложено, определенную в процессе эмпирических исследований, структуру и динамику системно-уровневой организация мотивации учения студентов, а также эмпирическое раскрытие мотивации учения как холистического и синергического феномена. Полученные результаты положены в основу авторской модели обеспечения развития мотивации саморазвития и профессионального становления будущего специалиста.
Монография может представлять интерес для ученых, занимающихся проблемой мотивации, практических психологов, преподавателей и руководящих работников высшего образования, аспирантов.
 
Publisher Університет «Україна»
 
Date 2012
 
Type Monograph
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/4651/1/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D0%B8%D1%8F_%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B4%D1%8E%D0%BA-2012.pdf
- Сердюк, Л.З. (2012) Psychology of learning motivation of future specialists: the systemic and synergetic approach Project Report. Університет «Україна», м.Київ, Україна.