Основні концептуальні підходи до створення особистісно зорієнтованого підручника з географії
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/4630/
|
|
Title |
Основні концептуальні підходи до створення особистісно зорієнтованого підручника з географії
|
|
Creator |
Надтока, О. Ф.
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
91 Geography. Exploration of the Earth and of individual countries. Travel. Regional geography |
|
Description |
У статті розглядаються проблеми відповідності сучасного підручника з географії тенденціям розвитку педагогічної науки та його створення на засадах особистісно зорієнтованого навчання. Констатується, що географія як шкільний предмет має ключові моменти щодо впровадження особистісно зорієнтованого навчання у шкільну практику. The problems under modern textbook of geography trends of pedagogy and its creation on the basis of individually oriented education. Is noted that geography as a school subject has a number of key points regarding the implementation of learner-oriented education in school practice. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/4630/1/2_49.pdf
- Надтока, О. Ф. (2012) Основні концептуальні підходи до створення особистісно зорієнтованого підручника з географії Проблеми сучасного підручника (12). pp. 550-558. |
|