Record Details

Основні концептуальні підходи до створення особистісно зорієнтованого підручника з географії

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/4630/
 
Title Основні концептуальні підходи до створення особистісно зорієнтованого підручника з географії
 
Creator Надтока, О. Ф.
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
91 Geography. Exploration of the Earth and of individual countries. Travel. Regional geography
 
Description У статті розглядаються проблеми відповідності сучасного
підручника з географії тенденціям розвитку педагогічної науки та його створення на засадах особистісно зорієнтованого навчання. Констатується, що географія як шкільний предмет має ключові моменти щодо впровадження особистісно зорієнтованого навчання у шкільну практику.
The problems under modern textbook of geography trends of
pedagogy and its creation on the basis of individually oriented education. Is noted that geography as a school subject has a number of key points regarding the implementation of learner-oriented education in school practice.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/4630/1/2_49.pdf
- Надтока, О. Ф. (2012) Основні концептуальні підходи до створення особистісно зорієнтованого підручника з географії Проблеми сучасного підручника (12). pp. 550-558.