Електронна бібліотека НАПН України
- » Роль ЮНЕСКО та ради Європи у формуванні стратегічних напрямків розвитку освіти дорослих
- » Модель системи позаурочної діяльності учнів ПТНЗ у наукових працях В. П. Жука
- » Проблемы информатизации учебного процесса в школах и педагогических университетах
- » Скандинавський досвід підготовки педагогів для системи освіти дорослих
- » Освіта дорослих: досвід Скандинавських країн для України
- » "Дерево цілей" Скандинавської системи освіти дорослих
- » Структура суспільно-державного управління Скандинавською системою освіти дорослих
- » Форми і методи творчої роботи зі студентами як ефективний спосіб професійної підготовки...
- » Проблеми ПТО 70-80 років минулого століття та роль у їх розвязанні педагогічних...
- » Фахова підготовка професіоналів починається з професійно-технічної освіти
- » Організаційно-економічні умови професійного навчання підприємців з числа незайнятого...
- » Львівський підрозділ Академії педагогічних наук України відзначив 15-річчя
- » Львівський підрозділ Академії педагогічних наук України відзначив 15-річчя
- » Mathematical modelling as a means and method of problem solving in teaching subjects of...
- » Вплив інформаційно-комунікаційних технологій на психофізіологічний розвиток молодого...
- » Tworzenie wiedzy modelowania matematycznego jako środek i sposób rozwiązywania...
- » The process of deployment of cloud environment of an educational institution: network...
- » Підтримка безпеки мережі в процесі розгортання хмарного середовища навчального закладу
- » Психолого-педагогічні вимоги до комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики
- » Psychological and pedagogical requirements of computer-oriented mathematics learning in...
- » Стан розвитку російських шкіл в УРСР (кінець 30-х-40-ві роки ХХ ст.)
- » Розвиток підручникотворення в галузі початкової освіти України (40-80-ті роки ХХ ст.)
- » Взаємодія різнотипних підходів до вивчення української мови у професійно-технічних...
- » Українська мова у фокусі перспектив реформування старшої школи
- » Australian and Ukrainian approaches to pre-service teachers' multicultural education