Взаємодія різнотипних підходів до вивчення української мови у професійно-технічних закладах (ПТНЗ) сфери обслуговування
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/6455/
|
|
Title |
Взаємодія різнотипних підходів до вивчення української мови у професійно-технічних закладах (ПТНЗ) сфери обслуговування
Взаимодействие разнотипных подходов к изучению украинского языка в профессионально-технических заведениях (ПТНЗ) сферы обслуживания |
|
Creator |
Бабій, І.В.
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics 81 Linguistics and languages |
|
Description |
У статті показано особливості професійномовленннєвої підготовки учнів ПТНЗ у процесі застосування різнотипних підходів до вивчення мови; з’ясовано зміст термінів «підхід» і «взаємодія підходів»; проаналізовано взаємодію комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого, міжпредметного, творчого, компетентнісного підходів у процесі рідномовної підготовки у професійно-технічних навчальних закладах.
В статье показаны особенности профессональноречевой подготовки учащихся ПТУЗ в процессе применения разнотипных подходов к изучению языка; выяснено содержание терминов «подход» и «взаимодействие подходов»; проанализировано взаимодействие коммуникативно-деятельностного, личностно ориентированного, межпредметного, творческого, компетентностного подходов в процессе обучения родному языку в профессионально-технических учебных заведениях. |
|
Publisher |
Центр наукового співробітництва "Інтерактив плюс"
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/6455/1/collection-20140318-1707.pdf
- Бабій, І.В. (2014) Взаимодействие разнотипных подходов к изучению украинского языка в профессионально-технических заведениях (ПТНЗ) сферы обслуживания Збірник статей Міжнародної науково-практичної конференції "Педагогічна майстерність і педагогічні технології". pp. 398-400. ISSN 978-5-906626-17-2 |
|