Електронна бібліотека НАПН України
- » Реалізація міжпредметних зв’язків засобами шкільного підручника біології
- » Аналіз констатувального експерименту щодо оптимізації навчального процесу на уроках...
- » Психологічні особливості формування в учнів 5 – 6 класів комунікативних умінь засобами...
- » Підручник як засіб досягнення цілей компетентнісного навчання української мови...
- » Ціннісно-орієнтований підхід до професійного самовизначення старшокласників як умова...
- » The input of the institute of pedagogy in the development of the homeland textbook on...
- » Дидактичні можливості використання мультимедійного підручника «Українська література. 5...
- » Теоретичні основи та диференційований підхід до побудови підручників для початкової...
- » Компетентнісна орієнтація змісту шкільних підручників з математики
- » Застосування европейських критеріїв оцінювання якості у створенні українських шкільних...
- » Професійна орієнтація старшокласників: теорія і практика: науково-методичний посібник
- » Соціально-педагогічні проблеми профорієнтації учнівської молоді
- » Гуманістична парадигма фундаменталізації навчання у змісті сучасних підручників
- » Використання онтологій навчального призначення для формування навчально-операційного...
- » Дидактична прогностика в контексті теоретико-методичного забезпечення створення...
- » Психодіагностичне забезпечення профорієнтації в системі педагогічної освіти
- » Компетентнісний підхід до підготовки педагогів у зарубіжних країнах: теорія та практика
- » Methodological aspects of the selection of the illustrative material for the school...
- » Зберігання бібліотечного фонду: традиційні та новітні підходи
- » Технології навчання дорослих
- » Соціально свідоме становлення особистості молодшого підлітка в системі «довіра — недовіра»
- » Вплив організаційних чинників на рівень розвитку типів організаційної культури закладів...
- » Професійне навчання кваліфікованих робітників в умовах високотехнологічного...
- » Дослідження уявлень про дитячо-батьківські стосунки засобами транзакційного аналізу
- » Феномен формування управлінської еліти у парадигмі неперервної освіти