Електронна бібліотека НАПН України
- » Розвиток загальнонавчальних компетентностей учнів засобами проектної технології у...
- » Формування змісту трудового навчання у основній школі на основі проектної технології
- » Шляхи формування консолідованої громадської думки у цільових групах
- » Формування інформаційної культури особистості як важлива функція реферативної інформації
- » Роль українського географічного товариства в оновленні змісту загальної середньої освіти
- » Типи і структура уроків навчання грамоти (читання)
- » Робочий зошит як компонент навчально–методичного комплексу вивчення української літератури
- » Інформаційні ресурси. Словник законодавчої та стандартизованої термінології.
- » Дидактичні особливості створення сучасного підручника з технологій
- » Мовленнєва складова у структурі читацької компетентності молодшого школяра
- » Принципи формування змісту електронних засобів навчального призначення
- » Концептуальные основы разработки биографических статей в учебниках по интегрированному...
- » Моніторинг відвідуваності віддаленими користувачами інформаційно-аналітичних рубрик...
- » Інформаційна система вищого навчального закладу (концептуальний аспект)
- » Становлення дефініцій «професійна кар’єра» і «консультування для кар’єри» в контексті...
- » Навчальний посібник як засіб моделювання освітнього простору молодших школярів
- » Особливості структури і змісту підручників з інформатики для 5-го класу основної школи
- » Реализация культурологического подхода при изучении художественного произведения в...
- » До проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів в системі компетентісного навчання
- » Використання електронних мультимедійних підручників для реалізації навчально-виховного...
- » Реалізація міжпредметних зв’зків у шкільних підручниках із правознавства
- » Концептуальні основи формування структури та змісту підручників з біології для основної...
- » Дидактичні засади розроблення електронного посібника з оцінювання інноваційного...
- » Зміст підручника з іноземної мови як засіб діагностики розвитку іншомовної особистості...
- » Проектування шкільного підручника: вимоги і проблеми