Електронна бібліотека НАПН України
- » Вплив інформаційно-комунікаційних технологій на психофізіологічний розвиток молодого...
- » Щодо питання формування моделі організації дослідницької компетентності
- » Концепція прогнозування розвитку загальної середньої освіти
- » Модель змішаного навчання з використанням систем комп’ютерної математики
- » Використання системи GeoGebra в контексті проектування комп'ютерно орієнтованого...
- » Ціннісні орієнтири сучасного вчителя у навчанні та вихованні обдарованої дитини
- » Формування творчої пізнавальної активності студентів вищих навчальних закладів
- » Формування в учнів загальнолюдських та прагматичних освітніх цінностей: з досвіду...
- » Комунікативні аспекти професійно-етичної культури медиків
- » Інтернет-тестування в інформаційному соціальному середовищі як інструмент розвитку...
- » Матриця факторних навантажень (первинні фактори) за семантичним диференціалом
- » До питання морально-духовного виховання учнів професійної школи
- » Креативність як ефективний інструмент підвищення якості підготовки фахівців для...
- » Методологічні засади художньої творчості майбутніх фахівців у контексті професійної...
- » Інтеграція професій як ефективний механізм адаптації до змін на ринку праці
- » Проектування підручника за освітою дорослих: «фасилітативна андрагогіка»
- » Тенденції розвитку післядипломної педагогічної освіти в умовах трансформації суспільства
- » Моніторинг використання веб-ресурсу "Електронне наукове фахове видання "Інформаційні...
- » Система вибіркового розповсюдження інформації теоретичні підходи та досвід її...
- » Теорія і методика розвитку інформаційно-аналітичної компетентності керівників...
- » Професійні стандарти: теорія і практика розроблення (колективна монографія)
- » Педагогічні основи формування змісту підготовки кваліфікованих робітників за...
- » Modernising the Ukrainian VET System in live with the European Policy of Lifelong Learning
- » Впровадження Болонських принципів в контексті реформування системи освітніх послуг...
- » Досвід створення інструментарію дослідження практик політичної взаємодії