Педагогічні основи формування змісту підготовки кваліфікованих робітників за інтегрованими професіями: посібник
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/8282/
http://contentlab.profua.info/index.php?option=com_k2&view=item&id=33:%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96-%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B7%D0%BC%D1%96%D 10.5072/lib.iitta.gov.ua/8282 |
|
Title |
Педагогічні основи формування змісту підготовки кваліфікованих робітників за інтегрованими професіями: посібник
Teaching fundamentals shaping the content of training qualified workers for integrated professions: A Guide Педагогические основы формирования содержания подготовки квалифицированных рабочих по интегрированным профессиям: пособие |
|
Creator |
Дерев'янко, Н.П.
Кравець, Ю.І. Кравець, С.Г. Оліферчук, Оксана Григорівна |
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
|
Description |
У посібнику розглядаються проблеми формування змісту професійної підготовки кваліфікованих робітників за інтегрованими професіями. Висвітлено загальнотеоретичні аспекти проблеми розвитку та становлення професійної освіти; проаналізовано зарубіжний досвід формування змісту професійної підготовки кваліфікованих робітників, а також сучасний аналіз змісту підготовки кваліфікованих робітників за інтегрованими професіями. Визначені методичні основи формування змісту підготовки кваліфікованих робітників на засадах компетентнісного підходу, можливості моделювання змісту підготовки кваліфікованих робітників з конкретної професії на основі компетентнісного підходу, критерії оцінювання результатів навчання за модульно-компетентнісним підходом. Посібник призначений для науковців, навчально-методичних служб, розробників Державних стандартів професійно-технічної освіти з конкретних професій, педагогічних працівників професійно-технічних та вищих навчальних закладів, слухачів інститутів післядипломної освіти. The manual addresses the problem of shaping the content of training skilled workers for integrated professions. Deals with general theoretical aspects of the development and establishment of vocational education; The foreign experience shaping the content of training skilled workers and modern analysis of the content of training skilled workers for integrated professions. Methodical bases of formation contents skilled workers on the basis of competence approach, modeling capabilities contents skilled workers with specific occupations based competence approach, evaluation criteria learning outcomes for the module-competence approach. The manual is intended for researchers, instructional services, developers of state standards for vocational education in specific professions, pedagogues vocational and higher education institutions, students Postgraduate Institute. В пособии рассматриваются проблемы формирования содержания профессиональной подготовки квалифицированных рабочих по интегрированным профессиям. Освещены общетеоретические аспекты проблемы развития и становления профессионального образования; проанализирован зарубежный опыт формирования содержания профессиональной подготовки квалифицированных рабочих, а также современный анализ содержания подготовки квалифицированных рабочих по интегрированным профессиям. Определены методические основы формирования содержания подготовки квалифицированных рабочих на основе компетентностного подхода, возможности моделирования содержания подготовки квалифицированных рабочих по конкретной профессии на основе компетентностного подхода, критерии оценки результатов обучения по модульно-компетентностного подхода. Пособие предназначено для научных, учебно-методических служб, разработчиков Государственных стандартов рофессионально-технического образования по конкретным профессиям, педагогических работников профессионально-технических и высших учебных заведений, слушателей институтов последипломного образования. |
|
Publisher |
ТОВ «НВП Поліграфсервіс»
|
|
Contributor |
Гуменна, Л.С.
|
|
Date |
2014-06-23
|
|
Type |
Book
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/8282/1/posibnik_prdagogichni_osnovi.pdf
Дерев'янко, Н.П., Кравець, Ю.І., Кравець, С.Г. and Оліферчук, Оксана Григорівна (2014) Teaching fundamentals shaping the content of training qualified workers for integrated professions: A Guide . ТОВ «НВП Поліграфсервіс», м.Київ, Україна. ISBN 978-966-8618-47-6 10.5072/lib.iitta.gov.ua/8282 |
|
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## |
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8282
|
|