Ціннісні орієнтири сучасного вчителя у навчанні та вихованні обдарованої дитини
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/10258/
|
|
Title |
Ціннісні орієнтири сучасного вчителя у навчанні та вихованні обдарованої дитини
Values modern teacher training and education of gifted child |
|
Creator |
Федорова, Н.Ф.
Ємець, Вікторія Василівна Соколовська, Наталія Броніславівна |
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
373 Kinds of school providing general education 376.5 Виховання та освіта обдарованих дітей, вундеркіндів. |
|
Description |
У статті автор описує ціннісні орієнтири сучасного вчителя, які відображають вимоги часу, зіставляючи їх з історією розвитку освіти. Показує основні типи функцій і види діяльності вчителя, а також типи значущих професійних відносин.
In this article author describes values of modern teacher, reflected demands of the time, correlating with the history of giftednes’ development. The Author shows basic types of functions and types of teacher’s activities, also types of valuable professional relationship. В статье автор описывает ценностные ориентиры современного учителя, которые отображают требования времени, сопоставляя их с историей развития образования. Показывает основные типы функций и виды деятельности учителя, а также типы значимых профессиональных отношений. |
|
Publisher |
Інститут обдарованої дитини НАПН України
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/10258/1/%D0%A4%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%84%D0%BC%D0%B5%D1%86%D1%8C_%D0%A1%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_01_2015.pdf
- Федорова, Н.Ф., Ємець, Вікторія Василівна and Соколовська, Наталія Броніславівна (orcid.org/0000-0003-3799-4005 <http://orcid.org/0000-0003-3799-4005>) (2015) Values modern teacher training and education of gifted child Освіта та розвиток обдарованої особистості, 1 (32). pp. 12-16. ISSN 2309‑3935 |
|