Електронна бібліотека НАПН України
- » Periodization of the reform of general secondary education in the independent Ukraine...
- » Експертиза шкільних підручників: інструктивно-методичні матеріали для експертизи...
- » Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць
- » Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць
- » Онлайн-проєкт «Уроки війни» (освіта України під час російсько-української війни)
- » Модельна навчальна програма «Технології. 5–6 класи» для закладів загальної середньої...
- » Мотивація професійного вдосконалення педагогічного персоналу у сфері освіти дорослих:...
- » Модельна навчальна програма «Технології. 7-9 клас» для закладів загальної середньої освіти
- » Використання ресурсів цифрових технологій у самоосвітній діяльності...
- » Soft Skills – необхідний компонент підготовки здобувачів освіти
- » Науково-педагогічна спадщина академіка Семена Гончаренка у вимірах сучасності й...
- » Самоосвітня діяльність як необхідна умова професійного розвитку науково-педагогічних...
- » Принципи організації самоосвітньої діяльності науково-педагогічних працівників закладів...
- » Роль цифрових засобів у формуванні національної солідарності у студентів в умовах...
- » Виявлення ключових стратегій резильєнтості освітян України в умовах війни
- » Партнерські стосунки в державно-громадському управлінні закладами загальної середньої...
- » Особливості державно-громадської партнерської взаємодії в освіті в Україні та країнах...
- » Цифрова компетентність вчителя: виклики та інновації для Нової української школи
- » Імерсивні технології: теоретичний аспект
- » Управління закладом загальної середньої освіти: вітчизняні тенденції
- » Включення до системи шкільного фізичного експерименту елементів віртуальної та...
- » Конституційні механізми розвитку освіти в Україні
- » Дослідницьке середовище ліцею як педагогічна умова розвитку дослідницької...
- » Програмний засіб Publish or Perish як інструмент для роботи з наукометричними сервісами...
- » Зарубіжна література. Підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти