Цифрова компетентність вчителя: виклики та інновації для Нової української школи
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/736219/
https://lib.iitta.gov.ua/735075/ |
|
Title |
Цифрова компетентність вчителя: виклики та інновації для Нової української школи
Digital competence of the teacher: challenges and innovations for the New Ukrainian School |
|
Creator |
Баценко, Сергій Вікторович
|
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У зв'язку зі складною ситуацією в країні, пов'язаної з війною, цифрова компетентність вчителя стає надзвичайно важливою. Вчитель має бути готовим до використання різноманітних цифрових технологій, щоб забезпечити нормальний процес навчання та забезпечити безпеку учнів. З одного боку, цифрові технології можуть допомогти вчителю у роботі з учнями. Наприклад, використання відеоконференційних засобів дасть змогу проводити заняття віддалено, що особливо актуально в зоні бойових дій. Це також може бути корисно у випадках, коли учні не можуть з'явитися до школи через обставини, пов'язані з конфліктом. Використання різноманітних онлайн-ресурсів із навчання матеріалу дасть змогу учням продовжувати навчання в будь-який час та в будь-якому місці.
Due to the difficult situation in the country related to the war, the digital competence of the teacher becomes extremely important. The teacher must be ready to use a variety of digital technologies to ensure a normal learning process and ensure the safety of students. On the one hand, digital technologies can help the teacher in work with students. For example, the use of video conferencing of means will make it possible to conduct classes remotely, which is special relevant in the war zone. It can also be useful in cases where when students cannot come to school due to circumstances related to conflict Using various online resources from learning the material will enable students to continue their studies in anytime and anywhere. |
|
Publisher |
ІЦО НАПН України
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/736219/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%91%D0%B0%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%A6%D0%B8%D1%84%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C%202023%28%D0%9E%D0%92%D0%A7%D0%90%D0%A0%D0%A3%D0%9A-1%29-19-21.pdf
- Баценко, Сергій Вікторович (orcid.org/0000-0002-7752-609X <http://orcid.org/0000-0002-7752-609X>) (2023) Digital competence of the teacher: challenges and innovations for the New Ukrainian School In: Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2023 (Пошук рішень в період війни) : зб .матеріалів всеукр.наук.-практ. семінару (Київ, 21 березня 2023 р.) . ІЦО НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 18-20. ISBN 978-617-8330-01-9 |
|