Електронна бібліотека НАПН України
- » Поняття прогнозного фону розвитку загальної середньої освіти в педагогічній теорії
- » Підручник «Біологія та екологія» як засіб формування екологічної складової наукової...
- » Теоретико-методологічні засади конструювання та реалізації змісту освіти
- » Ідеї рідномовних обов’язків Івана Огієнка у практиці сучасної освіти
- » Повторення як засіб формування мовної компетентності молодших школярів
- » Мультимедійні презентації як засіб організації повторення в початковому навчанні
- » Структурно-функціональна модель реалізації компетентнісного підходу у процесі...
- » Розвиток творчих здібностей учнів в умовах профільного навчання: кількісно-якісний...
- » Методична система формування наукової картини світу учнів у процесі інтеграції змісту...
- » Концептуальні основи формування наукової картини світу та образу світу учнів...
- » Застосування різних видів повторення на уроках української мови
- » MHGC Proceedings : materials of the II international scientific conference on mental...
- » MHGC Proceedings : Mental Health: Global Challenges of XXI Century
- » Peacework and mental health: from individual pathology to community responsibility
- » Дослідження професійної готовності вчителя до творчого розвитку старшокласників в...
- » Педагогічні технології як засіб розвитку творчих здібностей учнів в умовах профільного...
- » Розвиток цифрової компетентності викладачів в умовах дистанційного навчання на основі...
- » Компетентності в освіті в контексті сучасних освітніх реформ
- » Методична система професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників з...
- » Науково-методична компетентність педагога в умовах пандемії та діджиталізації: світовий...
- » Програма круглого столу з міжнародною участю, присвяченого творчій спадщині І.О. Синиці...
- » Дослідження процесу розвитку творчих здібностей старшокласників у практиці профільного...
- » Конкурентоспроможність персоналу в сучасній організації
- » Конструювання змісту профільного навчання на основі міжпредметної інтеграції
- » Основні результати дослідження проблеми конструювання змісту профільного навчання на...