Record Details

Науково-методична компетентність педагога в умовах пандемії та діджиталізації: світовий досвід та українські реалії

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/728513/
http://visn-ped.gnpu.edu.ua/index.php/uk/home1/45-visnyk-hlukhivskoho-natsionalnoho-pedahohichnoho-universytetu-imeni-oleksandra-dovzhenka-2021-vyp-1-45
10.31376/2410-0897-2021-1-170-178
 
Title Науково-методична компетентність педагога в умовах пандемії та діджиталізації: світовий досвід та українські реалії
Scientific and methodological competence of a teacher in a pandemic and digitalization: world experience and ukrainian realitis
 
Creator Мандрагеля, Володимир Андрійович
 
Subject 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті розглянуто питання вдосконалення науково-педагогічної компетенції педагогів під впливом інтенсивного розвитку ІКТ та в умовах кризи, спричиненої пандемією COVID-19. Визначені основні етапи еволюції форм і змісту дистанційного та онлайн навчання в контексті посилення ролі цифрових технологій у соціально-економічному та науково-технічному прогресі людства. Здійснено компаративний аналіз основоположних документів ОЕСР, Європейського Союзу та нормативно-правової бази України стосовно Ключові слова: науково-методична компетентність, цифрова компетенція, цифрові технології, ІКТ, навчальний процес, Європейський Союз, Міністерство цифрової трансформації України, пандемія. критеріїв оцінювання цифрової компетенції громадян і, зокрема, педагогів. Узагальнено основні недоліки у системах розвитку цифрових компетенцій учасників навчального процесу в країнах ЄС та в Україні, зазначено напрями та шляхи їх подолання. Аргументована необхідність покращення науково-методичної компетентності педагогів у сфері використання цифрових технологій для організації більш широкої взаємодії з учнями, спільного розвитку громадської відповідальності, чіткого дотримання правил мережевого етикету тощо.
The article is devoted to the impact of ICT development and the pandemic crisis on education in the EU and Ukraine. The article is concerned with issue of improving the scientific and pedagogical competence of teachers in the organization of the educational process online and remotely. Numerous studies conducted in European countries show that educators during the constant scientific and pedagogical updating must introduce the new methodologies and trends in their professional field, improve the level of digital competence. Studying the history and main stages of distance learning, analysis of its practice, basic recommendations, frameworks and standards of digital competences for EU citizens and teachers in comparison with existing practices and requirements in Ukraine allow us to identify certain general trends, features and characteristics of modern educational process requirements for the methodology of ICT application Key words: scientific and methodological competence, digital competence, digital technologies, ICT, educational process, European Union, Ministry of Digital Transformation of Ukraine, pandemic.
 
Publisher Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка
 
Date 2021
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/728513/1/%D0%9C%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%B0%D0%B3%D0%B5%D0%BB%D1%8F%20%D0%92.%D0%90.%20%D0%9D%D0%9C%D0%9A%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D0%B0%D0%93%D0%9D%D0%9F%D0%A3%2C%202021.pdf
- Мандрагеля, Володимир Андрійович (orcid.org/0000-0003-0807-5309 <http://orcid.org/0000-0003-0807-5309>) (2021) Scientific and methodological competence of a teacher in a pandemic and digitalization: world experience and ukrainian realitis Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки, 1 (45). pp. 170-178. ISSN 2410-0897
10.31376/2410-0897-2021-1-170-178
 
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## 10.31376/2410-0897-2021-1-170-178