Електронна бібліотека НАПН України
- » Інтеграція в шкільній природничій освіті: вітчизняний та зарубіжний досвід
- » Інноваційні технології навчання природничих предметів у школі
- » Комплексна навчальна програма з природничих предметів як основа STEM-освіти в школі
- » Організаційно-педагогічні умови реалізації дистанційного навчання в закладах загальної...
- » Діяльнісний підхід - основа STEM-освіти
- » Значення філософсько-методологічних компетенцій при вивченні фізики у педагогічних...
- » Перспективні напрямки розвитку теорії і практики природничо-наукової освіти
- » Програмно-методичний комплекс навчання дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю...
- » Формування художньо-естетичної культури майбутніх кваліфікованих робітників у...
- » The Learning Technique of the SageMathCloud Use for Students Collaboration Support
- » Использование облачных технологий при изучении точных наук в общеобразовательной школе
- » Упровадження комбінованого навчання у процес навчання вищої математики
- » Використання хмарних технологій при підготовці та публікації текстів математичного напряму
- » Использование современных информационных технологий при комбинированном обучении...
- » Використання хмарних технологій у підготовці майбутніх податківців Державної фіскальної...
- » Упровадження засобів інформаційно-комунікаційних технологій при підготовці майбутніх...
- » Використання хмарних технологій у процесі підготовки майбутнього вчителя
- » Облачные технологии как средство повышения эффективности профессионального обучения
- » Компоненти комп’ютерно орієнтованої методики формування професійних компетентностей...
- » Сервис дистанционной поддержки обучения для вечерних общеобразовательных школ
- » Розвиток електронного навчання компанією Microsoft: від локальних технологій до хмарних...
- » Переваги впровадження хмарних технологій Microsoft в освітніх установах
- » Творча спадщина Оксани Петрівни Рудницької як джерело новаційних ідей сучасної...
- » Пам'ять серця
- » Державний стандарт базової середньої освіти: Чим він відрізняється від попередніх?