Комплексна навчальна програма з природничих предметів як основа STEM-освіти в школі
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/729109/
|
|
Title |
Комплексна навчальна програма з природничих предметів як основа STEM-освіти в школі
Комплексная обучающая программа по естественнонаучным предметам как основа STEM-образования в школе Comprehensive curriculum in natural subjects as a basis for STEM education in school |
|
Creator |
Засєкіна, Тетяна Миколаївна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
В тезах обґрунтовується концентрично-спіральна структура змісту природничих предметів, для якої характерне поступове та безперервне розширення і поглиблення рівня опанування змісту учнями навколо певних стрижневих понять і водночас неодноразове повернення до вивчення окремих питань. Стрижнем є методологічний апарат природничих наук. Саме за такого підходу відбувається формування цілісного світорозуміння школярів як понятійного, інтелектуального аспекту світогляду.
В тезисах обосновывается концентрически-спиральная структура содержания естественных предметов, для которой характерно постепенное и непрерывное расширение и углубление уровня овладения содержанием учащимися вокруг определенных стержневых понятий и одновременно неоднократный возврат к изучению отдельных вопросов. Стержнем является методологический аппарат естественных наук. Именно при таком подходе происходит формирование целостного миропонимания школьников как понятийного, интеллектуального аспекта мировоззрения. The theses substantiate the concentric-spiral structure of the content of natural objects, which is characterized by gradual and continuous expansion and deepening of students' mastery of the content around certain core concepts and at the same time repeated return to the study of individual issues. The core is the methodological apparatus of natural sciences. It is with this approach that the formation of a holistic worldview of students as a conceptual, intellectual aspect of worldview. |
|
Publisher |
Льотна академія НАУ
|
|
Date |
2021
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/729109/1/STEM_LA_NAU_2021%20%28Zasekina%29.pdf
- Засєкіна, Тетяна Миколаївна (orcid.org/0000-0001-9362-5840 <http://orcid.org/0000-0001-9362-5840>) (2021) Comprehensive curriculum in natural subjects as a basis for STEM education in school In: Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти у навчанні природничо-наукових дисциплін: збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 70-річчю Льотної академії Національного авіаційного університету, 12-13 травня 2021 року Льотна академія НАУ, м. Кропивницький, Україна, pp. 92-95. ISBN 978-966-932-006-3 |
|