Електронна бібліотека НАПН України
- » Кваліметричні вимірювання в освіті
- » Моніторинг та евальвація освітніх реформ
- » Модель реформування освіти: теоретико-методологічні підходи
- » Джерельна основа історико-педагогічних досліджень як методологічна проблема
- » Діти й Гроші. Сучасні виміри та осмислення
- » Технологічний концепт до аналізу освітніх реформ
- » Індекс соціальної рівності в освіті
- » Сучасні цифрові технології як засіб реалізації навчальних проєктів у закладах загальної...
- » Рефлексія первинного досвіду впровадження концепції НУШ у початковій освіті
- » О.Я. Савченко: уроки великого вчителя
- » Проблема якості освіти в умовах дистанційного навчання
- » Особливості реалізації процесуального складника методики компетентнісно орієнтованого...
- » Бебі-економіка як чинник підвищення ефективності використання людського потенціалу в...
- » Модель використання хмарних сервісів Google в управлінні освітньою діяльністю закладу...
- » Особливості впровадження концептуальної моделі управління розвитком громадсько активної...
- » Особливості громадсько активної школи як соціально-педагогічної системи
- » Психологія сім’ї в міфології як позанауковій формі пізнання
- » Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів з природничо-математичних предметів
- » Інформаційно-семіотичні виміри інформації як головного тренду інформаційного суспільства
- » Організація дистанційного навчання у ВНЗ
- » Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час навчання письма
- » Розвиток мовленнєвої компетентності учнів 1-2 класів
- » Електронна бібліотека як джерело статистичних даних для інформаційно-аналітичної...
- » Сучасні моделі професійної освіти і навчання в країнах Європейського Союзу:...
- » Програма з корекційно-розвиткової роботи « Розвиток мовлення з використанням методики...