Особливості впровадження концептуальної моделі управління розвитком громадсько активної школи
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/711673/
http://undip.org.ua/upload/iblock/a03/anotovani_2017.pdf |
|
Title |
Особливості впровадження концептуальної моделі управління розвитком громадсько активної школи
Особенности внедрения концептуальной модели управления развитием общественно активной школой Features of the introduction of a conceptual model for managing the development of public active schools |
|
Creator |
Онаць, Олена Миколаївна
|
|
Subject |
37.07 Management aspects of educational institutions
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У тезах представлено результати впровадження теоретично обґрунтованої концептуальної прогностичної моделі державно-громадського управління громадсько-активною школою.
В тезисах представлены результаты внедрения теоретически обоснованной концептуальной прогностической модели государственно-общественного управления общественно-активной школой. The theses present the results of the implementation of a theory-based conceptual forecasting model of state-public management of a socially active school. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/711673/1/Onats_O.M._anotovani_2017_214_216.pdf
- Онаць, Олена Миколаївна (2017) Features of the introduction of a conceptual model for managing the development of public active schools In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 214-216. ISBN 978-966-644-398-5 |
|