Електронна бібліотека НАПН України
- » Сутність і зміст експертної діяльності в освіті
- » China’s school system: contemporary state and lines of development
- » Макромодуль VIIІ. Компаративістика: якість функціонування освітніх систем. Параметри...
- » Вплив просторіччя на формування прізвиськ у соціогрупі "школяр"
- » Інформаційні технології у неперервній професійній освіті: психолого-педагогічний аспект
- » Освіта як об'єкт дослідження
- » Особливості правової свідомості міської та сільської молоді
- » Дослідження проблеми методологічної культури вчителя: наукова концепція П.Г.Кабанова
- » Технології психосоціальної допомоги дітям і сім’ям, що опинились у складних життєвих...
- » Професійний і особистісний розвиток сучасного вчителя: монографія
- » Психолого-педагогічний супровід дітей із заїканням
- » Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти
- » Використання сервісу Open Science in Ukraine для інформаційно-аналітичної підтримки...
- » Використання сервісу Google Календар для планування та організації науково-дослідної...
- » Роль електронних науково-освітніх систем у проведенні психолого-педагогічних досліджень
- » Комплексне формування компетентностей учнів у природничих науках і технологіях
- » Використання сервісу Open Science in Ukraine для підготовки до публікації наукових...
- » Методика діагностики практичного інтелекту учнівської молоді
- » Кооперативное сотрудничество в сети библиотек системы образования Украины
- » Психолого-педагогічний супровід соціалізації обдарованих старшокласників в...
- » Особливості застосування двомовних програм як інструмент збереження мови лінгвістичної...
- » Нелінійні метаморфози розвитку інформаційного соціуму в умовах глобальної біфуркації
- » Концептуальні засади створення навчального посібника елективного курсу «Культура і...
- » Моніторинг якості освіти
- » Педагогічна діагностика