Електронна бібліотека НАПН України
- » Гуманний розум
- » Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка
- » Теоретичні аспекти дослідження вітчизняного педагогічного журналу
- » Наукові основи державно-громадського управління загальною середньою освітою
- » Професійна діяльність вчителя жестової мови в умовах спеціального закладу
- » Європейська стратегія у сфері інформатизації освіти: перехід до відкритої освіти
- » Досвід навчально-реабілітаційних центрів – здобуток спеціальної освіти України
- » Виховання в учнів основної і старшої школи дбайливого ставлення до природи в процесі...
- » Виховання в учнів основної і старшої школи дбайливого ставлення до природи в процесі...
- » Теоретичні і методичні основи виховання фізичної культури студентів вищих навчальних...
- » Кроки впровадження інклюзивного навчання для осіб з особливими освітніми потребами на...
- » Конфлікти в класному колективі: причини виникнення та шляхи подолання
- » Коррекционно-развивающие технологии oбучения школьников с интеллектуальными нарушениями
- » Проблемы формирования пространственно-предметного компонента образовательной среды в...
- » Поліпшення якості викладання на уроках історії шляхом використання технічних засобів
- » Індивідуально-спрямована педагогіка Василя Сухомлинського в організації...
- » Організаційні механізми ГДУ: концептуальні засади
- » Проблеми соціальної адаптації підлітків із сімей вимушених переселенців
- » Матеріали звітної науково-практичної конференції Державної науково-педагогічної...
- » Можливості використання технологій віртуальної реальності в освіті (аналітичний огляд)
- » Тенденції розвитку методики навчання української літератури в загальноосвітніх...
- » Управління навчанням у дистанційній системі MOODLE: можливості для викладача
- » Україна: ідентичність у добу глобалізації (начерки метадисциплінарного дослідження)
- » Сучасні аспекти діяльності Теребовлянського навчально-реабілітаційного центру
- » Організаційні механізми ГДУ: технологічні основи конструювання та принципи дії