Електронна бібліотека НАПН України
- » Проблеми гуманітаризації змісту шкільної освіти
- » Про якість професійної освіти
- » Соціально-психологічні практики життєконструювання особистості
- » Фундаменталізація освіти - вимога постіндустріального суспільства
- » Специфіка роботи асистента вчителя загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним...
- » Інклюзивне навчання дітей з особливими потребами: актуальні аспекти
- » Аналіз законодавства України щодо відповідності міжнародним вимогам забезпечення рівних...
- » Роль шкільного підручника в реалізації компететнісного підходу до навчання української...
- » Особливості уявлень студентів різного фаху про політико-правову ситуацію В Україні
- » Інтеграція аграрної освіти України у Європейський простір: підготовка...
- » Генезис та сучасний рівень наукових уявлень про фізичну задачу в методиці навчання фізики
- » Методологічні характеристики педагогічних досліджень
- » Життєвий шлях генерала Георгія Радова: відродження духовності ув'язнених як особисте...
- » Погляд Г. О. Радова: яким має бути сучасний працівник установ виконання покарань?
- » Джерела та історіографія про трансформаційні процеси в освітньому просторі України...
- » Плейбек-театр як засіб арт-терапії: коли плинність завмирає
- » Внесок Г. О. Радова у розбудову вітчизняної пенітенціарної теорії та практики (до...
- » Налагодження взаємодії між учасниками впровадження освітніх реформ
- » Соціальне партнерство як умова ефективного професійного консультування старшокласників
- » Забезпечення профільного навчання старшокласників в умовах освітнього округу
- » Психологічні основи розвитку фахової інноваційної культури педагогічних працівників
- » Сучасні підходи до соціалізації дітей старшого дошкільного віку
- » Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання: збірник матеріалів ХІІ...
- » Освітня політика ФРН у контексті інноваційного розвитку держави
- » Готовність німецького суспільства до проведення освітніх реформ