- » Мультимедійна інтерактивна дошка як засіб формування лексичних навичок учнів молодшої...
- » Інформаційно-структурні особливості адверба UNQUESTIONABLY у ранньоновоанглійській мові
- » Порівняльний аналіз роману Гріммельсгаузена і п’єси Б. Брехта «Матінка Кураж та її діти»
- » Боротьба фіскалів і влади за контроль над судовою системою західних губерній Російської...
- » Практичні можливості смартфонів у вивченні англійської мови в основній школі
- » Радянський період в історії української греко-католицької церкви у вітчизняній та...
- » Андрагогічний вісник. Випуск 9
- » Теоретико-методичні засади реалізації етнокультурної складової змісту історії України у...
- » Дидактичні основи інтеграції змісту профільної освіти в процесі формування наукової...
- » Підручник з математики для старшої профільної школи: методичні засади реалізації змісту...
- » Як підготуватися й провести практичні заняття з правознавства в старшій школі
- » Оноре де Бальзак і Бердичів: популяризація його творчості серед учнівської молоді
- » Навчання географії в загальноосвітній школі на основі врахування нового напрямку –...
- » Роль економічної освіти в становленні особистості учня в сучасному соціумі
- » Європейські держави в добу Cередньовіччя. Країни басейну Cередземномор’я. З циклу...
- » Особливості змісту методичного посібника для вчителя "Інформатика, 7"
- » Методичні підходи до вивчення інформатики в 5-ому класі основної школи
- » Нові підходи до навчання інформатики в 5-ому класі основної школи
- » Зміст і структура соціокультурної компетентності молодших школярів
- » Курс Літературного читання: компетентнісні виміри і виклики
- » Педагогічне тестування як засіб вимірювання навчальних досягнень учнів
- » Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2013...
- » Принципи побудови сучасного підручника української мови в умовах компетентнісної парадигми
- » Лінгводидактичні засади формування мовної особистості майбутніх перекладачів у процесі...
- » Лінгвістичний аспект методики навчання синтаксису й пунктуації у 8-9 класах