Курс Літературного читання: компетентнісні виміри і виклики
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714372/
http://lib.iitta.gov.ua/713411/ |
|
Title |
Курс Літературного читання: компетентнісні виміри і виклики
Literary Reading Course: Competency Dimensions and Challenges |
|
Creator |
Мартиненко, Валентина Олександрівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education 82 Literature |
|
Description |
У статті проаналізовано основні навчальні результати з літературного читання на завершенні навчання у початковій школі. Конкретизовано їх сутність стосовно оволодіння учнями повноцінною навичкою читання вголос і мовчки, аудіативними уміннями, прийомами роботи з дитячою книжкою.
In the article, the essence, pupils’ academic outcomes of the literary reading at the end of primary school. Concretizet the essence of the skill of reading, audiotive skills, work on a book for children. |
|
Publisher |
УОВЦ "Оріон"
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714372/1/%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4.%D1%80%D0%B5%D0%BA.2017.pdf
- Мартиненко, Валентина Олександрівна (2017) Literary Reading Course: Competency Dimensions and Challenges Початкова освіта: портрет випускника початкової школи, розроблений відповідно до структури освітніх результатів на компетентнісній основі. pp. 37-41. ISSN ISBN 978-617-7485-41-3 |
|