- » Оцінка як прагматична категорія
- » Формування рефлексивних умінь майбутніх учителів англійської мови
- » Лексичні та граматичні особливості перекладу текстів з харчової промисловості
- » Планування безперервного професійного розвитку як
інноваційний компонент змісту...
- » Мовна маніпуляція як різновид маніпулятивного впливу
- » Лінгвостилістичні особливості юридичного трилера (на матеріалі
роману Джона Грішема...
- » Демінутивність з позиції теорії мовленнєвих актів
- » Тестування як засіб оцінки знань з французької мови
- » Фреймовий концепт ЯВИЩА ПРИРОДИ як об’єкт дослідження у рамках когнітивної лінгвістики
- » Категорія професійного діяча, її сутність та структуризація
- » Соціально-культурні складові інтерпретації мовчання
- » Діяльнісна модель формування професійної готовності майбутніх учителів
- » Динамічна реалізація непослідовних подій макроситуації в англомовному художньому тексті...
- » Методичні аспекти навчання перекладу на немовних факультетах
- » Процес формування лексичної компетентності молодшого школяра у структурі
теорії...
- » Предикативи оцінки як одиниці вторинної номінації у сучасній
англійській розмовній мові
- » Персонажний дискурс через призму мовної особистості
- » Дослідження сприйняття образу вчителя іноземної
мови за допомогою метафори
- » Звертання у структурі спонукального речення
- » Системні характеристики сучасної англійської економічної термінології у площині...
- » Використання зіставного (контрастивного) методу при вивченні французької мови як...
- » Можливості використання веб-квестів у підготовці майбутніх учителів до реалізації...
- » Використання класичних технологій кооперативного навчання на змішаних та
перевернутих...
- » Підготовка експертів з освіти: теоретичний аспект
- » Основні аспекти методу портфоліо на заняттях з економіки