Процес формування лексичної компетентності молодшого школяра у структурі теорії мовленнєвої діяльності
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/20425/
|
|
Title |
Процес формування лексичної компетентності молодшого школяра у структурі теорії мовленнєвої діяльності |
|
Creator |
Сіранчук, Н. М.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
Description |
У статті висвітлено й науково обґрунтовано процес формування лексичної компетентності молодшого школяра у структурі теорії мовленнєвої діяльності. Науково доведено поняття "лексико-граматична будова мовлення". Визначено найефективніші принципи щодо побудови методики формування лексичної компетентності на функціональній основі. Поняття "лексичної компетентності молодшого школяра" значно ширше за поняття знання, уміння та навички з лексики, оскільки концентрує у собі спрямованість особистості (мотивацію, ціннісні орієнтири та ін.), її здатність долати стереотипи, передбачати мовленнєві ситуації, гнучкість мислення; характер-самостійність, цілеспрямованість, вольові якості. |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/20425/1/72-76.pdf
Сіранчук, Н. М. (2015) Процес формування лексичної компетентності молодшого школяра у структурі теорії мовленнєвої діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). pp. 72-76. ISSN 2076-6173 |
|