Підготовка експертів з освіти: теоретичний аспект
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/20436/
|
|
Title |
Підготовка експертів з освіти: теоретичний аспект
|
|
Creator |
Пономаренко, Н. Г.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
Description |
В статті розглянуто теоретичний аспект підготовки експертів з освіти. Визначені принципи підготовки експертів в галузі освіти, а саме принцип самостійності, принцип спільної дії, принцип спирання на власний досвід, принцип індивідуалізації, принцип контекстності, принцип усвідомленості, принцип розвитку освітніх потреб. Проаналізовані підходи щодо підготовки експертів з освіти. З‟ясовані загальні рамкові вимоги до моделі підготовки та основні завдання програм підготовки експертів в галузі освіти. Охарактеризовані компетенції, якими повинен володіти експерт з освіти по завершенню підготовки. |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/20436/1/88-91.pdf
Пономаренко, Н. Г. (2015) Підготовка експертів з освіти: теоретичний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). pp. 88-91. ISSN 2076-6173 |
|