- » Методична діяльність у суспільсті, яке навчається: виклики, проблеми, перспективи розвитку
- » Stosunek „Ja-Inny” („Ja-Inny Ja”) w genezie uświadomionej działalności komunikatywnej
- » Взаємозв’язок між толерантністю і рівнем суб’єктивного благополуччя освітнього персоналу
- » "Видатні бібліотекознавці, бібліографознавці, книгознавці та документознавці України та...
- » Психологічна наступність як головний пріоритет неперервного психологічного супроводу...
- » Особливості організації трудового навчання в спеціальних школах для дітей з порушенням...
- » Стратегії сприяння посттравматичному зростанню особистості
- » Політичне мислення як чинник регулювання політичного життя
- » Методичні аспекти підвищення кваліфікації педагогів професійної школи
- » Особливості застосування технології проектів при підготовці фахівців сфери торгівлі у...
- » Інформаційно-комунікаційне забезпечення професійно-практичної підготовки у професійних...
- » Модель розвитку науково-методичної компетентності педагогів професійної школи на основі...
- » Показники та критерії оцінювання рівня академічної доброчесності здобувачів вищої освіти
- » Простір арттерапії: мистецтво відновлення психічного здоров’я в часи війни : матеріали...
- » State and religious policy of the russian autocratic government regarding the roman...
- » Актуальні проблеми інклюзивного навчання у закладах професійної (професійно-технічної)...
- » Стан і проблеми у сфері охорони здоров’я на Волині у роки НЕПу (1921-1928 рр.)
- » "Теорія і практика рекламної та PR-діяльності" — вагома
компонента сучасного...
- » To the issue of differentiation of learning
- » Методичні рекомендації до лабораторних занять з освітньої компоненти "Географічна...
- » Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять з освітньої компоненти...
- » Криптологія
- » Тестові завдання для самоконтролю з оволодіння здобувачами вищої освіти спеціальності...
- » Методичні рекомендації до організації самостійної/індивідуальної роботи освітньої...
- » Інформаційно-комунікаційні технології: методичні рекомендації до організації...