Record Details

Актуальні проблеми інклюзивного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти під час пандемії та воєнного стану

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/734397/
https://conference.ivet.edu.ua/index.php/2022-1/issue/view/4
 
Title Актуальні проблеми інклюзивного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти під час пандемії та воєнного стану
Actual problems of inclusive education in vocational education institutions during the pandemic and martial low
 
Creator Опаріна, Аліна Володимирівна
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Освіта завжди була й залишається найважливішою частиною суспільства. Сучасний світ активно та динамічно змінюється, відповідно з ними відбуваються і зміни в сучасній освіті. Варто зазначити, що найбільшої уваги в період змін потребують здобувачі освіти з особливими освітніми потребами.
Educational has always been and remains the most important part of society. The modern world is actively and dynamically changing and changes in modern education are also taking place with it. It is worth noting that students with special educational needs need the most attention during the period of change.
 
Publisher ІПО НАПН України
 
Date 2022
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/734397/1/%D0%A3%D0%94%D0%9A%20377.pdf
- Опаріна, Аліна Володимирівна (orcid.org/0000-0002-2183-9716 <http://orcid.org/0000-0002-2183-9716>) (2022) Actual problems of inclusive education in vocational education institutions during the pandemic and martial low In: Професійна освіта для сталого розвитку: виклики в умовах воєнного стану, результати і перспективи: матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції (20 жовтня 2022 р.) ІПО НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 185-188. ISBN 978-617-8117-13-9