- » Дистанційне навчання як провідний засіб інформаційної технологізації системи освіти...
- » Тенденції впровадження ІКТ у системах освіти країн Європи
- » Сучасні вимоги до керівників загальноосвітніх навчальних закладів країн зарубіжжя...
- » Психолого-ергономічні вимоги до застосування електронних засобів навчання
- » Мережа партнерство в навчанні для освітян України
- » Контент-адміністрування інформаційної системи планування наукових досліджень в...
- » Мережа партнерство в навчанні для освітян України
- » Проблема побудови концептуальної моделі даних інформаційної системи планування...
- » Вимоги до організації комп’ютерно ігрового середовища та його складових у початковій школі
- » Методи та підходи до організації науково-педагогічного дослідження оцінювання якості...
- » Особливості конфігурації навчального середовища загальноосвітніх навчальних закладів в...
- » Кероване проектування документообігу в управлінських інформаційних системах
- » Формування віртуального середовища вчителів-новаторів
- » Автоматизована база даних „Слухачі ЦІППО” як головний чинник комп’ютеризації...
- » Методика проектування інформаційних систем для створення системи „Слухачі ЦІППО”
- » Інформаційне наповнення Інтернет-порталу “Діти України”
- » Формування структури навчальних дій учнів в процесі виконання лабораторних робіт...
- » Міжнародні тенденції розвитку інформатизації освіти та підвищення її якості
- » Структуризація сфер використання педагогічних програмних засобів для галузевої системи...
- » Мережа як засіб формування ІКТ-компетентності вчителів-предметників
- » Формування стратегії підвищення конкурентоспроможності ВНЗ в підготовці фахівців
- » ІКТ грамотність – вимога сучасних систем освіти зарубіжних країн (досвід США)
- » Принципи і критерії щодо застосування он-лайн ресурсів освітніх мереж у школах...
- » Роль і місце ІКТ в системах освіти зарубіжних країн
- » Принципи інтернет-технологій як основа формування єдиного освітнього простору