- » Мультимедійні системи навчання як новий методологічний засіб інтерактивного навчання на...
- » Проблеми впровадження педагогічних програмних засобів у навчально-виховний процес
- » Закономірності формування контрольно-оцінювальних умінь в учнів середньої школи при...
- » Вплив мотиваційного фактора на планування навчального дослідження з фізики в середній...
- » Проблеми розвитку контрольно-оцінювальних умінь учнів в процесі навчання фізики в...
- » Роль інтелектуальної компоненти у формуванні в учнів середньої школи навчальних...
- » Особливості формування в учнів умінь і навичок проведення навчальних досліджень в...
- » Методичні вказівки до використання електронних засобів у навчально-виховному комплексі...
- » Особливості контрольно-оцінювальної діяльності старшокласників
- » Чинники реалізації доступу до електронного навчання в сучасній школі
- » Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи (збірник наукових праць)
- » Україна. Європа. Світ: актуальні проблеми та міждисциплінарні досягнення розвитку...
- » Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи (збірник наукових праць)
- » Виховання ціннісного самоставлення - запорука розвитку обдарованої особистості
- » Особливості поглядів батьків щодо розподілу відповідальності за розвиток дитини...
- » Експериментальна діяльність в ДНЗ з проблеми формування батьківської компетентності
- » Творчість особистості як предмет педагогічного дослідження
- » Психологічні чинники становлення відповідальності батьків за розвиток дитини...
- » Стратегії реформування загальної середньої світи НДР та ФРН у другій половині ХХ століття
- » Формування професійно-етичної культури майбутніх фахівців у процесі гуманітарної...
- » Естетична інформація як засіб розвитку художньо-технічної творчості учнів ПТНЗ
- » Вплив віртуального світу на агресивність підлітків
- » Оцінювання якості шкільної освіти у Шотландії на прикладі діяльності інспекторату її...
- » Комунікативна складова професійної майстерності викладача графічного дизайну
- » Роль самоосвіти у розвитку педагопчної майстерності викладачів мистецьких дисциплін