- » Тенденція як наукова категорія порівняльної педагогіки
- » Трансформація змісту шкільної освіти у країнах Європейського Союзу
- » Європейські концепції професійної підготовки вчителів
- » Тенденції розвитку змісту шкільної освіти в країнах Європейського Союзу
- » Концепція формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального...
- » "Компетентнісна" ідея в освіті зарубіжжя: успіхи та проблеми реалізації
- » Соціально – психологічні аспекти діяльності служби пробації
- » Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими...
- » Особливості формування превентивного виховного середовища у загальноосвітньому...
- » Результативність професійної діяльності науково-педагогічних працівників як умова...
- » Теоретико-методологічні засади розробки проблеми обдарованості: здобутки і перспективи
- » Принципи ресоціалізації осіб з адиктивною поведінкою
- » Термінологічний словник з використання інформаційних технологій та електронних...
- » Місце інформаційно-комунікаційних технологій у системі шкільної освіти Німеччини
- » Роль мультимедійних технологій в роботі вчителя початкових класів
- » Використання мультимедійних технологій під час проведення профілактичної роботи з...
- » Вплив Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України на розвиток...
- » Деякі аспекти застосування вебінарів для розвитку духовно-моральних цінностей в...
- » Позитивне мислення як чинник професійного самовизначення молоді в умовах ПТНЗ
- » Особливості використання вебінарів для розвитку духовно-моральних цінностей у...
- » Проект заходів у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах (дітей з вадами слуху...
- » Упровадження державної освітньої політики:технологічний аспект
- » Гуманістична парадигма фундаменталізації навчання у змісті сучасних підручників
- » Психологічні засади ресоціалізації умовно засуджених підлітків
- » Наукові підходи до розвитку професійної культури викладачів спеціальних дисциплін...