Концепція формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу в умовах нової соціокультурної реальності (проект)
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/7122/
УДК 37.013:343.85 |
|
Title |
Концепція формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу в умовах нової соціокультурної реальності (проект)
|
|
Creator |
Оржеховська, В. М.
Кириченко, В. І. Єжова, О. О. Федорченко, Т. Є. |
|
Subject |
37.07 Management aspects of educational institutions
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті подається бачення науковцями лабораторії превентивного виховання Інституту проблем виховання НАПН України Концепції формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу в умовах нової соціокультурної реальності. Представлено актуальність, підходи, принципи та напрями формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу в умовах нової соціокультурної реальності.
The article presents views of the scientists of the Laboratory of Preventive Education at the Institute of the Problems of Education, National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, on the Concept of forming preventive educational environment at institutions of general education in conditions of the new socio-cultural reality. It describes actuality, approaches, principles and directions of forming preventive educational environment at institutions of general education in conditions of the new socio-cultural reality. |
|
Publisher |
НДУ ім. М. Гоголя
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/7122/1/koncepciia.pdf
- Оржеховська, В. М., Кириченко, В. І., Єжова, О. О. and Федорченко, Т. Є. (2013) Концепція формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу в умовах нової соціокультурної реальності (проект) Наукові записки. Серія “Психолого-педагогічні науки” (2). pp. 41-48. |
|