Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/7126/
|
|
Title |
Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями
|
|
Creator |
Науменко, О.С.
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Стаття присвячена проблемі Я-концепції особистості педагога: аналізується її структура, зміст, вплив на професійну діяльність, а також звертається увага на значення позитивної Я-концепції вчителя як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями, особливо зважаючи на те, що обдаровані діти переживають різноманітні труднощі, серед яких і труднощі зв’язані з формуванням Я-концепції (занижена або завищена самооцінка, що блокує реалізацію внутрішнього потенціалу).
|
|
Publisher |
ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/7126/1/%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_2011.pdf
- Науменко, О.С. (2011) Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України - Т.:VI. Психологія обдарованості – Вип. 6. . pp. 115-125. ISSN 2072 - 4772 |
|