Records

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info

  • » Проблеми гуманітаризації змісту шкільної освіти
    Гончаренко, Семен Устимович
    2024-04-29
    View Record | View Original
  • » Про якість професійної освіти
    Гончаренко, Семен Устимович
    2024-04-29
    View Record | View Original
  • » Соціально-психологічні практики життєконструювання особистості
    Титаренко, Тетяна Михайлівна
    2024-04-29
    View Record | View Original
  • » Фундаменталізація освіти - вимога постіндустріального суспільства
    Гончаренко, Семен Устимович
    2024-04-29
    View Record | View Original
  • » Специфіка роботи асистента вчителя загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним...
    Литовченко, С.В.
    2024-04-29
    View Record | View Original
  • » Інклюзивне навчання дітей з особливими потребами: актуальні аспекти
    Литовченко, С.В.
    2024-04-29
    View Record | View Original
  • » Аналіз законодавства України щодо відповідності міжнародним вимогам забезпечення рівних...
    Литовченко, С.В.
    2024-04-29
    View Record | View Original
  • » Роль шкільного підручника в реалізації компететнісного підходу до навчання української...
    Горошкіна, Олена Миколаївна
    2024-04-29
    View Record | View Original
  • » Особливості уявлень студентів різного фаху про політико-правову ситуацію В Україні
    Никоненко, Людмила Володимирівна
    2024-04-29
    View Record | View Original
  • » Інтеграція аграрної освіти України у Європейський простір: підготовка...
    Гончаренко, Семен Устимович
    2024-04-29
    View Record | View Original
  • » Генезис та сучасний рівень наукових уявлень про фізичну задачу в методиці навчання фізики
    Гончаренко, Семен Устимович; Павленко, Анатолій Іванович
    1997-04-29
    View Record | View Original
  • » Методологічні характеристики педагогічних досліджень
    Гончаренко, Семен Устимович
    1993-04-29
    View Record | View Original
  • » Життєвий шлях генерала Георгія Радова: відродження духовності ув'язнених як особисте...
    Супрун, М.О.; Пуйко, В.М.
    2024-04-29
    View Record | View Original
  • » Погляд Г. О. Радова: яким має бути сучасний працівник установ виконання покарань?
    Супрун, М.О.; Обжелянська, Н.В.; Петрова, А.В.
    2024-04-29
    View Record | View Original
  • » Джерела та історіографія про трансформаційні процеси в освітньому просторі України...
    ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського, НАПН України
    2024-04-29
    View Record | View Original
  • » Плейбек-театр як засіб арт-терапії: коли плинність завмирає
    Савінов, Володимир Вікторович
    2024-04-29
    View Record | View Original
  • » Внесок Г. О. Радова у розбудову вітчизняної пенітенціарної теорії та практики (до...
    Супрун, М.О.; Пуйко, В.М.
    2024-04-29
    View Record | View Original
  • » Налагодження взаємодії між учасниками впровадження освітніх реформ
    Іванченко, С.М.; Каніболоцька, М.С.
    2024-04-29
    View Record | View Original
  • » Соціальне партнерство як умова ефективного професійного консультування старшокласників
    Охріменко, З.В.
    2024-04-29
    View Record | View Original
  • » Забезпечення профільного навчання старшокласників в умовах освітнього округу
    Гуцан, Л.А.
    2024-04-29
    View Record | View Original
  • » Психологічні основи розвитку фахової інноваційної культури педагогічних працівників
    Ігнатович, Олена Михайлівна
    2024-04-29
    View Record | View Original
  • » Сучасні підходи до соціалізації дітей старшого дошкільного віку
    Маршицька, В.В.
    2024-04-29
    View Record | View Original
  • » Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання: збірник матеріалів ХІІ...
    Ін-т проф-тех освіти, НАПНУ
    2024-04-29
    View Record | View Original
  • » Освітня політика ФРН у контексті інноваційного розвитку держави
    Джурило, Аліна Петрівна
    2024-04-29
    View Record | View Original
  • » Готовність німецького суспільства до проведення освітніх реформ
    Джурило, Аліна Петрівна
    2024-04-29
    View Record | View Original
351 - 375 of 23157 Items    << < 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > >>