Електронна бібліотека НАПН України
- » Запобігання і подолання булінгу в цифровому освітньому середовищі: концептуальні...
- » Особистісні та психофізіологічні ресурси життєстійкості: Матеріали ІV...
- » Реалізація інтегрованого змісту навчання географії та економіки на прикладі викликів...
- » Київські педагоги у всеукраїнському дослідницькому проєкті «Шкільне музейництво у...
- » Освіта осіб з особливими потребами в умовах миру і війни. Матеріали IХ Міжнародного...
- » Сучасні рефлексії ідеї Григорія Сковороди про людське щастя: думки науковця і погляди...
- » Активізація дослідницької діяльності учнів в процесі виконання навчального експерименту...
- » Структура електронних інформаційних ресурсів як складова електронних бібліотек
- » Інструкція користувача ІІТЗН Електронної бібліотеки НАПН України
- » Розвиток інтелектуальної сфери в контексті інформатизації навчання
- » Рекомендації щодо оприлюднення результатів наукових досліджень у фахових виданнях
- » Мережа "Партнерство в навчанні" для освітян України
- » LINUX та VIRTUALBOX у навчанні абстрактних понять теорії операційних систем
- » Використання WEB–ресурсу у післядипломній педагогічній освіті
- » Предметна компетентність з фізики у системі спеціальних компетентностей учнів...
- » Аналіз структури і видів діяльності закладів загальної середньої освіти в Україні
- » Методика забезпечення он-лайн безпеки старшокласників у навчально-виховному процесі школи
- » Критерії зовнішнього оцінювання якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання
- » Сучасні напрями досліджень з інформаційно- комунікаційних технології в галузі...
- » Концептуальні засади проектування електронних бібліотек наукових установ
- » Проект концепції електронної бібліотеки Національної академії педагогічних наук України
- » Феномен електронного підручника
- » Проектування системи електронних бібліотек наукових і навчальних закладів АПН України
- » Iнформаційно-комунікаційні та інформатичні компетентності як компоненти системи...
- » Mета та завдання фахової підготовки вчителя інформатики за кредитно-модульною системою