Електронна бібліотека НАПН України
- » Аксіологічні критерії вікової психології
- » Теоретичні засади дослідження проблеми успіху особистості в діяльності
- » Самовимогливість у старшокласників: компоненти, критерії та показники
- » Моніторинг використання веб-ресурсу "Електронна бібліотека НАПН України" за допомогою...
- » Релігійна етика чи релігійна освіта? Точки дотику таметодологічні проблеми впровадження
- » Методологічні зауваження до підручників з релігійної етики
- » До питання про впровадження релігієзнавчого компоненту в курс "Історія України" (10-11...
- » Використання мультимедійних презентацій на уроках з предметів духовно-морального...
- » Забезпечення в Україні свободи совісті та віросповідання на уроках з предметів...
- » Організаційно-педагогічні засади інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних...
- » Технології підготовки учнівської молоді до професійного самовизначення: монографія
- » Криза автентичності сучасного фахівця: особливості перебігу та шляхи подолання
- » Особливості розвитку мережі загальноосвітніх навчальних закладів на звільненій від...
- » Формування комунікативної компетентності учнів 5-7 класів на уроках української мови...
- » Становление понятия «профессиональная идентичность» в украинской и зарубежной психологии
- » Місце профорієнтаційної роботи МНВК у підготовці молодої людини до інтеграції у соціум
- » Взаємодія сім’ї і школи у процесі професійного самовизначення старшокласників
- » Курси за вибором в системі дослідницького навчання історії України в профільній школі
- » Комплексна програма розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом "Розквіт"
- » Стандарти психолого-педагогічної допомоги дітям з розладами аутичного спектра
- » Комп'ютерні графічно-інформаційні технології у системі графічної підготовки робітничих...
- » Психотехніка - втрачений напрям радянської педагогічної науки і практики
- » Соціально-психологічні аспекти технологій освіти дорослих
- » Формування читацьких компетенцій на уроках української літератури в 5 класі
- » Розвиток літературних компетенцій п’ятикласників