Релігійна етика чи релігійна освіта? Точки дотику таметодологічні проблеми впровадження
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/2179/
http://eprints.oa.edu.ua/2496/1/32.pdf |
|
Title |
Релігійна етика чи релігійна освіта? Точки дотику таметодологічні проблеми впровадження
Religious Ethics or Religious Education? Points of Contiguity and Methodological Problems of Introduction |
|
Creator |
Кришмарел, В. Ю.
|
|
Subject |
2 Religion. Theology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті розглянуто основні проблеми впровадження курсів морально-духовного спрямування в загальноосвітніх державних закладах країн Європи в аспекті методологічних питань, що ви- никають як при введенні, так і в процесі реалізації. The article is about the overview of main problems of the implementation of the courses of spiritual and morale ducation in state European secondary schools in the aspect of methodological questions of leading in the education process and in realization |
|
Publisher |
Острог, національний університет "Острозька академія"
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/2179/1/%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B3.pdf
- Кришмарел, В. Ю. (2012) Religious Ethics or Religious Education? Points of Contiguity and Methodological Problems of Introduction Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", 21 (21). pp. 231-239. ISSN 966-7631-15-Х |
|