Електронна бібліотека НАПН України
- » Рефлексія в дзеркалі духовності особистості
- » Вивчення регуляторних систем у курсі біології, 9 клас
- » Про організацію роботи учнів з підручником
- » Концепція підручника хімії для основної школи
- » Педагогіка добра: ідеали і реалії (науково-методичний посібник)
- » Методологічні орієнтири проектування змісту навчання хімії в основній школі
- » Використання електронного підручника на уроках біології в 11 класі
- » Методична система навчання хімії: перезавантаження
- » Словник-довідник термінів педагогічного маркетингу
- » Реалізація екологічної складової курсу хімії
- » Ціннісно-смислові орієнтації змісту предметів гуманітарного циклу в контексті...
- » Диференціація у змісті шкільних підручників (20-ті – початок 30-х років ХХ століття)
- » Особливості відбору змісту освіти для основної школи і відображення його у навчальних...
- » Фундаменталізація змісту природничих предметів як основний принцип його побудови у...
- » Діяльнісна спрямованість орієнтовного апарату підручника у формуванні навчальних...
- » Особливості відбору змісту освіти для основної школи і відображення його у навчальних...
- » Впровадження інноваційних педагогічних технологій в програмах здоров’яспрямовуючої...
- » Доробок О.Лазурського у галузі експериментальних досліджень дитинства (початок ХХ ст.)
- » Дидактичні умови формування системи екологічних знань старшокласників у процесі...
- » Підручник в умовах фундаменталізації та гуманітаризації навчання
- » Роль і значення навчального тексту підручника у розвитку пошуково-дослідницької...
- » Структурний аналіз професійної компетентності операторів комп'ютерного набору
- » Урок практичного навчання з енергоефективності методом проектів
- » Застосування діалогічних методик розвитку духовної культури педагога
- » Актуальність проблеми фундаменталізації змісту освіти у старшій школі